Zabrinjavajući trend jediničara u bh. školi: Od 531 učenika, “PROPALO” ČAK 169
U jednoj od najznačajnijih školskih ustanova u Unsko-sanskom kantonu, objavljeno je da je većina učenika u školskom polugodištu dobila najnižu ocjenu – jedan. Izvještaji ukazuju na zabrinjavajući trend jediničara koji se proširio kroz različite razrede i predmete.
Učitelji i roditelji izrazili su zabrinutost zbog ovog iznenadnog porasta jedinica te su pokrenuli dijalog kako bi se razumjele korijenske uzroci.
Na kraju prvog polugodišta II srednje škole u Cazinu koja broji 531 učenika zabilježen je nevjerovatan (ne)uspjeh. Naime, školu pohađa 531 učenik, od toga 134 muških i 397 ženskih, a najviše je onih s nedovoljnim uspjehom ili kako bi narod rekao “jediničara”.
Nažalosti, onih kojima je zaključena jedinica je, čak, 169 učenika.
USPJEH:
- Odličnih 76
- Vrlodobrih 164
- Dobrih 115
- Dovoljnih 4
- Nedovoljnih 169
- Neocijenjenih 3
Osim što se analizira kvaliteta nastave, razmatraju se i drugi faktori poput pristupačnosti obrazovnih resursa, mogućnosti pružanja podrške učenicima, i društvenih čimbenika koji mogu utjecati na akademski uspjeh.
Školske vlasti najavile su hitnu procjenu obrazovnog sistema s ciljem poboljšanja kvalitete nastave i pružanja dodatne podrške učenicima. Roditelji su potaknuti da sudjeluju u dijalogu s obrazovnim institucijama kako bi zajedno pronašli rješenja za ovaj izazov.