Al'Dino o tribini islamskog influensera Elvedina Pezića u Sarajevu: “Meni šta se sviđa, ja odem platim kartu i gledam, šta mi se ne sviđa ne osuđujem”
Bosna i Hercegovina, a naročito Sarajevo, su još od 70-tih godina prošlog stoljeća imali izrazito kvalitetnu i jaku muzičku scenu.
Današnja muzička estradna scena, reći će oni nešto stariji koji su bili dio i prošlog sistema, daleko je od one koja je Sarajevo činilo muzičkim centrom.
Bh. pjevač Aldin Kurić navodi da je domaća muzička scena zadnjih 30-35 godina bila “desetkovana”, ali da rezultati i dalje pokazuju drugu stvarnost.
“A stvarnost je da su opet najveće zvijezde Balkana Sarajlije. Da li je to Dino Merlin ili Zdravko Čolić, pa od novih Dubioza kolektiv, a prošle su i moje pjesme u regionu i slušaju se. Zatim, dosta takmičara koji su pobjedili na Grandu su iz Bosne i Hercegovine – Mirza Selimović, Džejla Ramović…Dakle, pobjednici sa tih takmičenja su svi Bosanci, samo što nama to izgleda kao da ništa ne postoji, a kada se malo bolje čovjek zagleda vidiš da tu ima ozbiljnih veličina i starih pjevača, ali i ovih novih koji se pojavljuju. Tako da, talenat nikada neće izumrijeti na ovim prostorima. Samo nam fali malo te organizacije i marketinga, te neki pravi čovjek na pravom mjestu kao što je recimo Saša Popović u Grandu i takav čovjek fali Bosni i Hercegovini”, govori nam popularni Al'Dino.
Ističe da smo i u novim muzičkim trendovima ispred svih.
“Jala i Buba Corelli, to je taj stil muzike, voljeli ga ili ne voljeli, on okuplja mase i to je sad trend. Nisu ga oni izmislili, i to je došlo iz svijeta. Svijet se pomaknuo u tom smjeru, sada da li je to otišlo naprijed ili nazad to je za diskusije, ali je činjenica da je to jedan novi val muzike i mi stariji ga ne razumijemo, i zato smo mi stariji, a oni mlađi. Ne mogu tu ništa reći da li sada to ima kvalitetu, jer će to morati proći test vremena, što je za svaku muziku najbitnija stvar. Treba da prođe vrijeme, ako te pjesme ostanu poslije 10-15 godina, onda će to pokazati svoju vrijednost. Moje mišljenje je da mnogo tih stvari neće ostati, ali prave trenutne uspjehe i pune prostore gdje nastupaju”, mišljenja je Kurić.
Budući da je Sarajevo u bivšoj Jugoslaviji slovilo za centar kulture, Al'Dina smo pitali čega je danas Sarajevo centar? Naveli smo mu primjer tribine islamskog influensera Elvedina Pezića u sarajevskom Domu mladih, koje je bilo predmet polemike na društvenim mrežama zbog pojedinih Pezićevih kontroverniz stavova.
“Pa ne bih ja to komentarisao. Demokratsko je vrijeme, ko iznajmi salu, taj može ili da pjeva ili da drži predavanja. Mislim, zakonom nije regulisano ko može a ko ne može. Isto tako ono zabranjivanje što se dešavalo u pojedinim hrvatskim gradovima, to je također bilo bez zakonskog osnova, dakle, mora postojati zakonska osnova da se nešto zabrani. Da se zabrani nekakva muzika, mora postojati komisija koja će odrediti da li određeni koncert je štetan za nekoga. A samo nekome zabraniti jer je iz Srbije, Hrvatske ili Bosne i Hercegovine, to pada na sudu. Kada je riječ o tribini, ljudi su slobodni, mogu otići da gledaju šta god žele. Meni šta se sviđa, ja odem platim kartu i gledam, a šta mi se ne sviđa, ne odem, ali ne osuđujem i zabranjujem drugima. Kada je riječ o Sarajevu, izgubilo je dosta te suptance. 70 posto bitnih ljudi u muzici, ne žive više tu, a ti ljudi su simboli grada. Tako da bih volio da se svi oni vrate, te samim tim, da se i ta muzička scena konsoliduje”, rekao je u razgovoru za Source.ba portal Aldin Kurić.